Jag vrider mig på nålar

Ah mamma ringde och väckte mej för drygt två timmar sen och berättade att de var på Ikea och köpte grejer till mej. Jag vill också åka till Ikea!!!!!
Jag hatar att jag är så seg på mornarna nu. Innan mamma ringde så hade jag försökt att vaknat i två timmar utan att lyckas något vidare. Jag har svårt att somna om kvällarna också ligger och vrider och vänder på mej i timmar innan jag somnar, intalar mej att det kommer bli bättre sen när jag har flyttat längtar så jävla mycket till onsdag. Ska bli så kul att flytta och se alla grejer mamma och pappa köpt till mej. Har inte orkat gjort något vettigt hitills idag men får väl se till att få något gjort snart. Ska nog åka och träna i eftermiddag vet egentligen inte om jag har råd med det nu men det blir ett senare problem. Får väl leva på träning och vatten när pengarna tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback