Skit ska skit ha :P

Har suttit på biblan ett par timmar idag och fixat och trixat med vår seminarieuppgift i marknadsföring. Det gick ganska bra men känns lite som att jag åker snålskjuss på de andra. Vi är inte helt klara än så ska försöka skriva lite mer på uppgiften så att jag bidrar med ett par meningar till i alla fall.
Jag har alltid fått höra att jag har svårt för engelska och det grundar sig i att jag var skitblyg när jag var liten och därför inte gillade att prata och speciellt inte ett främande språk. Jag tror att jag hade vart mycket bättre och haft mycket lättare för engelska om jag inte hade fått höra det och det är tack vare detta marknadsföringen är så svår nu eftersom  "jag har svårt för engelska". Ska verkligen försöka ta mig mod till att prata lite på seminariumet på måndag. Jag var ju hos syon här om dan och hon tyckte att jag skulle skriva upp 3 bra saker jag gjort varje dag innan jag går och lägger mej för att stärka mitt självförtroendet. Har börjat med det så får se om det stärker mitt självförtroende tillräkligt mycket för att jag ska klara av och stå och prata engelska inför hela klassen.
Jag och Sofie gick och fikade efter biblan och när vi satt där på fiket så flög det förbi en fågel och bajsade på Sofie. Hahaha. Skit ska skit ha :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du klarar av att snacka eneglska. Tan sa bra det gick i somras:) Jag tror pa dig, och de allra flesta ar nervosa for att prata ett sprak som de inte beharskar helt och hallet. Ibalnd vill jag helst av allt skjuta mig sjalv nar ajg inte lyckas fa fram vad jag vill ha sagt. Jag kanner mig sa otroligt dum! sa du ar inte ensam och du KAN!

2008-09-25 @ 22:22:45
Postat av: Ankan

Ja jag är faktiskt lite förvånad och stolt över mej själv att det gick så bra att prata engelska med dej o Marc i somras och jag var inte ens full när jag gjorde det liksom.. =)

Postat av: Anonym

Hallo I belive on you

2008-09-27 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback