Problemos

Imorse när jag skulle sätta på datorn så gick det inte. Prövade med att byta kontakt, skruva och vrida på sladdarna, ta ur batteriet men inget funkade. Frågade RIkard om hjälp men det gick inte så mycket bättre då, lite svårt att göra nåt över telefon liksom. Vi konstaterade att det var sladden det var fel på i alla fall så jag ringde Sofie och skulle fråga om det fanns nån datoraffär här så att jag kunde köpa en ny sladd men det slutade med att hon och Robin kom hit och hjälpte mej. Robin bytte munstycke (eller va fan d heter) på sladden och sen funkade det. =) Tur att det finns så snälla och hjälpsamma människor =)
Känner för att beställa lite kläder men kan inte bestämma mej vilken sida jag ska kolla på.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback