Vart får man tag på snygga datorväskor?

Jag bor granne med två pizzerior och fram till idag har jag bara ätit på en av dom men eftersom käket inte vart någon höjdare där så gick jag idag till den andra och där hade de asgod pizza. Fattar inte varför jag inte gått dit tidigare för. Blir nog att käka där nån mer gång innan jag flyttar. Har skrivit på kontraktet nu så nu är det 100% säkert att jag har en lägenhet. Kärringen som ringde från HFAB fick det att låta som att lähenheten stod tom nu så jag hade hoppats på att kunna flytta in redan den här helgen men hon som bor där nu flyttar ut då så jag får vänta till nästa helg helt enkelt.

Skulle nog behöva köpa en datorväska så att jag kan ta med mej datorn till biblan och sitta där och plugga. Vart kan man köpa en snygg datorväska? Finns det några sådan över huvudet taget? Känns som att det skulle gå mycket bättre att sitta och plugga på bibblan för då har man tillgång till ne och andra bra sidor som man inte har om man sitter hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

www.bluebox.com

2008-09-28 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback