Budget

Jag kollade på Lyxfällan förut och fick för mej att jag skulle räkna ut hur mycket pengar jag gjort av med mellan 1 september och idag och det kanske inte var allt för kul att se resultatet. Har säkert räknat lite fel för räknade i huvet och har kanske missat nån utgift men på ett ungfär såg det ut så här:

På...
* Mat har jag lagt 2452 kr
* Kläder har jag lagt 3122 kr
* Nöjen 751 kr
* Bilen och resor 643 kr
* Studielitteratur 936 kr
* Hyra och saker till hemmet 2974 kr
* Övrigt 11242 kr

Det blir sammanlagt 22120 kr!!!!! :O

Jag måste nog se över mina utgifter lite. Iof köper man inte en dator för 10450 varje månad och studielitteratur för 900 spänn men även om man räknar bort det så räcker inte csn till de andra utgifterna och nu får jag ju högre hyra när jag flyttar också. Men det ordnar sig nog får dra in på bilåkandet (vilket inte kommer vara så svårt eftersom jag snart bor granne med skolan), godis, läsk, käka ute, festande och kanske lite på klädkontot också. Nu kom jag på att jag gett pappa 750 spänn för telefonräkning och bensin och så har jag betalat premunationen på Glamour på 184 spänn också så då är jag uppe i över 23000 kr :S Usssch!! Ska nog göra en budget för nästa månad.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Du äter ju fasen för mer än vad jag gör, och jag är lite större. Eller är öl mat? Isf är det inte så mkt pengar med 2452 :)

2008-09-27 @ 19:53:57
Postat av: Erika

haha jag VÅGAR inte ens tänka på hur mkt pengar jag gör av me varje månad!!! å då e d ju sjukt, om man inte ens vågar räkna menar jag...

åh, jag säger bara, ALLA problem skulle lätt lösas om man bara va ekonomiskt oberoende...drömmer



kraaaaaaaam

Postat av: Ankan

Nae öl e inte mat. Jag har räknat på d jag köpt i mataffärer o käkat ute som mat.

2008-09-28 @ 02:34:58
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: jenny

hur mycket pengar HAR du egentligen?!!!!!! fusk

2008-09-28 @ 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback