Babbel

Läste en så jävla bra sak i Katrin Schulmans blogg som nån sagt så måste skriva det här jag oxå. Man har en fot i framtiden, en fot i dåtiden och så pissar på nuet. Så jävla klockrent sagt.
Har kollat på massa kort idag och insett att jag har haft jävligt kul och längtat tillbaka till massa olilka tillfällen sen har jag bestämt att jag ska ta tag i pluggandet ordentligt i veckan för idag orkar jag inte. Jag är så duktig på att skjuta upp saker, jag tror inte det är en bra egenskap. Jag har funderat på om det skulle passat mej bättre att gå en ky-utbildning istället och det stör mej lite att jag tänker så för då känns det som att jag inte är helt nöjd med det jag gör nu och jag vill nån gång känna att jag är det. Kommer ihåg en kommentar som jag fick för länge sen kommer inte ihåg hur länge sen det var men det var ett bra tag sen kanske till och med var när man höll på med lunar men det var i alla fall Candra som skrev det och hon skrev nåt i stil med "varför längtar du jämt bort för?" och jag blev så paff att hon skrev så, paff att andra lagt märke till det för jag tänkte inte själv på att jag tjatade så mycket om att jag jämt ville vara nån annanstans än där jag var. Jag hade inget svar på den frågan då och inte nu heller men antar att jag intalat mej själv att gräset är grönare på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback