Lördagkvällen

Lördagkvällen blev riktigt nice, tacos med girlsen, sen Halmstadspexet och efter det fest och utgång. Så är riktigt seg idag :S 
I veckan ska jag ta tag i pluggandet (hoppas jag) måste, måste MÅSTE verkligen göra det. Det är så dumt man tror man har mer fritid än vad man har när all tid inte är schemalagd. Jag vill verkligen inte misslyckas med det här. Ibland funderar jag på om det skulle vart bättre om jag gått en ky-utbildning istället..
Har fått erbjudande om två lägenheter, hoppas fan jag får nån av dom. Vill flytta!!!


Kommentarer
Postat av: C

2008-09-21 @ 21:09:08
Postat av: Candra

Du klarar det här..

Vet du varför??

För att Du är bäst <33

Postat av: Ankan

Naaw va gullig du är =)Tack gumman! Pusspuss

2008-09-21 @ 21:16:43
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback