Ny dator

Länge sen sist men min dator har ju hållt på och bråkat och strula och helt enkelt inte fungerat som den ska på senaste tiden så idag köpte jag en ny =) Den är jättefin. Skulle vilja haft den i rosa men den fanns bara i vitt hemma så det fick bli en vit.

Igår funderade jag för första gången seriöst på att hoppa av skolan. Anledningen till att jag kände så är att vi läser marknadsföringen på engelska och jag känner att jag inte fattar tillräkligt mycket av vad läraren säger och av det som står i boken för att klara av kursen. Jag vågar fan inte ens prata med läraren för jag är så osäker på min engelska. Hade seminarie igår där vi var i grupper och skulle redovisa inför resten av klassen men jag klarade inte av det, började grina när en annan grupp redovisade för att jag kände att jag inte skulle klara av att stå där frame och prata engelska inför alla så de andra i min grupp fick ta min del. Känns så taskigt mot dem. Bokade tid hos en syo idag så att jag kan prata om mitt lilla problem med någon som kanske kan komma med ett förslag på en lösning.
Fixade naglarna på salong igår också. Svindyrt var det men det blev ganska fint.
Idag kom äntligen endel av kläderna som jag beställde för typ hundra år sen. Kanske att jag lägger upp bilder på vad jag fick senare om jag orkar fota och lägga in bilderna på datorn.

Kommentarer
Postat av: Erika

å vilken snygging! en rosa data drömmer jag om, skulle va så jäkla skönt om jag o J slapp "dela"... egoist, javisst! :-)



åh när du beskrev hur du kände inför den där kursen får jag ont i magen av bara tanken o börja plugga igen! usch egentligen vill jag ju inte d alls, varför måste jag? suck...

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback