1020 sidor på engelska

På väg hem från skolan idag gick jag förbi stan och beställde tid för att fixa naglarn på onsdag klockan två det är bara det att jag har en föreläsning då upptäckte jag när jag kom hem så var tvungen att ringa och ändra tid så nu måste jag vänta ända tills på måndag. På vägen hem från stan råkade jag hitta Lagerhaus så gick in en sväng där och köpte en kökshandduk, måttskoppor och gem.

När jag kom hem låg det här innanför dörren:

och i paketet låg inget mindre än dessa böcker.

Marketing boken är på 1020 sidor och på engelska.. Kulkul kommer säkert ha jättestor nytta av den.


Kommentarer
Postat av: Erika

oj shit!man somnar ju bara man ser boken...

haha jag kan fortfarande inte läsa bra på engelska, eller jag kan ju men d tar hundra år o läsa en liten text o jag måste typ slå upp vartannat ord...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback