Krasslig =/

Så var skolan igång, kan nog bli kul det här. Har haft husbyggnad och marknadsföring, båda kurserna verkar intressanta men marknadsföringen kommer vara helt på engelska (hjääälp) så känns som att det kommer vara svårt att hänga med där fast man kanske kommer in i det ganska fort? Skulle haft matematik för ekonomer idag men det blev typ inställd idag för den kursen är frivillig så de hade inte räknat med att så många skulle komma men det var över 200 pers där och det var kanske lite väl många..
Har hunit med att färga håret idag också så nu är jag svarthårig igen. Skulle vilja klippa mej också men vill helst göra det hemma där jag vet attt det både är bra och billigt. Kollade tåg och bussbiljetter hem förut för Tessa ska ha nåt examensgrejs nästa helg men vet inte om jag ska på det, var så dyrt och tog sån tid att åka. =/
Beställde två kursböcker igår för 800 spänn yippi billigt och bra NOT!
Är jättekrasslig i halsen så funderar på att palla mej ner på stan och uppsöka ett apotek och leta rätt på nåt som skulle kunna få halsen att må bättre. Lite jobbigt att jag inte har nån aning om vart det finns nåt apotek i stan bara. Jag vet att det finns ett apotek vid sjukhuset men jag vet inte vart sjukhuset ligger så det hjälper mej ju inte mej så mycket.
Igår var jag, Maria och Sofie på stan, blev inget shoppande för min del förutom fryspåsar kul va? Kom iof hem med en ny lins också.  Det började nämligen svida som fan i mitt öga och jag kände att det var nåt fel på linsen. Efter att gått med ett rödögt öga ett tag så ploppar en halv lins ut, den hade verkligen gått av på mitten hur fan kan det hända? Så vi gick till optikern där jag fick min syn tillbaka =) När stan stängde,  vilket den gjorde alldeles för tidigt kl 18, så gick vi och köpte lite käk på Hemköp och styrde kosan hem till Sofie och fixade i ordning lite mat. Blev en riktigt mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Erika

heej!!!

va kul att d går så bra för dej o att du trivs så bra!

hoppas halsen me blir bättre snart, strepsils från apoteket brukar hjälpa :-) dom e goda me:-)

kram kram

Postat av: Nilla

Du skulle ju inte färga håret svart.Vad bra att du verkar trivas i Halmstad.Jag hoppas du får en egen lya snart så vi kan få komma och hjälpa dig flytta. Vad kostade tåget/bussen hem?Du får gärna ringa hem någon gång och prata du får tänka på att man som mamma kan ha lite separationsångest (du kommer att förstå det när du själv blir mamma.KRAM Mamma

2008-09-03 @ 09:16:03
Postat av: Tessan

Hej!

Kollade oxå biljetter och det var ju svindyrt!!! Dyrare än att ta sig från Uppsala till Malmö faktiskt. Konstigt för den resan tar runt en 7h från dörr till dörr. Jaja, får se om vi ses, annars kommer jag och hälsar på dig när jag fått jobb =)



Kram

2008-09-03 @ 14:29:08
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Ankan

tar nog bilen om jag ska hem, blir billigast så och går fortast.

2008-09-03 @ 16:28:52
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback