Jag behöver...(hjälp? ;))

Saker jag behöver nu när jag flyttar:
Tallrikar i alla dess slag, bestick, besticklåda, glas, muggar, skålar i olika storlekar, förvaringsbytor, stekpannor, kastruller, stekspade, slevar, visp, knivar, skärbrädor, potatiskalare, rivjärn, durkslag, grytlappar, karotunderlägg, diskställ, diskhandukar, microvågsugn, dammsugare, skurhink & mopp, andra städgrejer, tandborstmugg, duschdraperi, handdukar, hålslagare, gardiner & gardinstång, köksbord & stolar... (mor & far d har billig köksutrustning och sån skit på Ikea ;))
Finns säker mer saker jag behöver som jag inte kommer på för tillfället men klockan börjar bli mycket så har inte tid att sitta här och fundera på det, har nästa vart vaken i två timmar och ännu inte lämnat sängen eller pluggat något så blir att äta frukost nu (manafrutti, macka & juice) och sen sätta i gång med pluggandet. Fan fattar inte hur jag ska ha råd med allt. Får bli att dricka vatten och käka hemma den här månaden.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback