2 koppar kaffe och 1 knäcke..

..det är vad jag fått i mej idag. Kanske borde äta nåt mer men har ingen direkt matlust. Pappa och Jocke ska svänga förbi Leons på vägen hem sen och köpa nåt käk till mej, är egentligen inte hungrig men kan nog få i mej lite ändå.
Var och handlade åt mormor förut och skulle bara upp och lämna kassen med varor till henne men blev kvar hos henne i tre timmar, det är nog fan rekord. Tyckte inte ens hon var jobbig idag, hon är ganska rolig egentligen hon är liksom blåst på ett roligt sätt eller rolig på ett blåst sätt kanske man säger orkar inte komma på vad det är för skillnad.
Fan jag är så sjukt jävla sugen på att åka utomlands. Jag känner mej nästan lite pepp på att söka masaa jävla jobb och ta vilket jävla skitjobb som helst så att jag kan åka nånstans. Känns som att det är lättare att stå ut med ett skitjobb om man har ett mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback