FUCK YOU!


Känns lite sorgligt att jag bara ligga hemma i soffan på mitt feta ärsle hela dagarna vecka efter vecka och inte gör nåt vettigt men så är det när man är pank och inte gör allt för mycket för att ändra på situationen. Blir jävligt grinig och osocial av att vara pank, känner inte för att träffa folk. Är så trött på alla och tycker typ alla är dumma i huvudet och att allt jämt är på deras villkor. Allt känns så ytligt.

Hatar att jag blir tvingad att delta på helt meningslösa aktiviteter för att få nån fjuttig tusenlapp i månaden. Jag vill bara gå hemma ett tag nu och vila upp mej och komma på vad jag vill utan att bli distraherad av massa jävla bullshit som nån jävla idiot har suttit och kommit på att jag ska göra för det kan ju vara farligt för mej att gå hemma ett halvår utan att göra nåt. Jag måste söka massa jävla skitjobb som jag inte vill ha och redovisa dom och gå på massa jävla tramsträffar, jävla kontrollsamhälle! Tror det sket sej med Halmstad för att jag var trött när jag kom dit så nu vill jag bara vara hemma och vila upp mej ordentligt och göra det jag  känner för så kanske det inte skiter sej nästa gång jag försöker mej på nåt.

Det är inte synd om mej det är jag själv som gjort mina val och sett till att allt är som det är men jag tycker fan synd om mej själv ändå och det är jag som väljer att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback