En lista

Snodde den här listan från Erika som snott den från nån annan som i sin tur säkert oxå tagit den från nån..

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka
Du heter: Annika Gunilla Larsson

Smeknamn: Ankan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen spec
Beroende av: Pengar kanske? Blir sjukt jävla grinig när jag är pank och  har värsta humörsvängningarna då.
Vad behöver du mest just nu: Pengar, ett jobb kanske, nya kläder och skor.
Vad tror folk om dig? Att jag är bortskämd..eller d kanske var mer förr
Stämmer det? Nej tyvärr
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är smal
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar nog inte försöka impa på nån.
Hur imponerar man på dig? Hmm vet inte
Brukar du skratta för dig själv? Ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Imoron den 22/4 är det clubdag på H&M osv...."
Var bor du? i Norrköping

Trivs du där: Jo då fast skulle vilja åka bort ett tag
Äger du några converse: Ja ett par gråa och ett par gröna

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit om man får göra drinkar på det eller grogga annars öl.
Brukar du bli för full: Nej lagom är bäst :P
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk mot något: Nej
Vad har du för mobil: Sony Ericsson
Nästa mål i ditt liv: Att sätta upp ett mål som jag ska uppnå
Hur svarar du i mobilen: Hallå

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade om jag skulle med ut och gå
Antal timmar sömn inatt: 10 kanske

Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Beror på vad det gäller
När mår du bra: När jag har nåt kul att göra
När blev du fotad senast: Förra helgen kanske

Hur känner du dig nu: Avslappnad
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Så länge jag slipper ta, se, lukta på dom så har jag inget emot dom

Vad saknar du: En inkomst och nåt vettigt att göra om dagarna
Favorit dryck på morgonen: Mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika men elva-tolv kanske.
Har du spytt offentligt: Ja
Är du blyg? Ja

Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: För vissa kanske det funkar.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vet inte.
Är du nöjd med ditt liv: Nej
Vad är det värsta du vet? Att vara pank och äckliga djur
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag slösar inte!
Vad längtar du till? Bättre tider

Har du bra vänner och äkta vänskap? Nåra kanske, de flesta känns ganska ytliga fast är väl bra att ha såna kontakter oxå
Vad är det finaste du fått? Vet inte
Om fem månader: Hoppas jag att jag vet vad jag vill.
Om ett år?: Trivs jag med livet?
Hur gammal är du: I´m twenty two and don´t know what I´m supposed to do
Du samlar på: Nemi tidningar
Gröna eller röda äppeln: Same shit
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, brukar sitta och grina och tycka synd om mej själv
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Ibland
När grät du senast: I lördags
Bär du glasögon eller linser: Ja, just nu linser

Har du piercing: Bara i öronen
Gillar du golf: Nae fast vet inte kanske skulle va kul att testa
Vilken tid gick du upp idag: Halv tio
Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: Innerst inne vill jag nog det men jag tänker mest på hur ont det kommer göra att föda och att magen kommer bli ful efteråt och då vill jag inte ha barn. Läste iof att man kunde hyra tjejers magar i Ukraina eller vart det var så slapp man föda själv hähä..
Är du bra på att laga mat: Ja värsta mästerkocken
Är du flygrädd: Nej fast första gången jag åkte hem från Manchester blev jag helt plötsligt det. När jag satt i planet var jag övertygad om att planet skulle explodera när det lyfte så satt och stortjöt och alla runt omkring satt och kollade på mej med medlidande blickar hähä..men det är enda gången jag vart flygrädd, när jag bytte plan senare samma dag tyckte jag bara att jag vart löjlig som hade suttit och grinat.

Hur vig är du: Är nog inte så vig
Vilken är din favoritglass: Har ingen favorit
Tror du på ett liv efter döden: Nej

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Nån gång i veckan
Vad är det viktigaste i livet?: Pengar? :P Nae men vet inte...Har inte kommit på det än


Kommentarer
Postat av: Flisan

Naws. Tack :) Jag hoppas jag med :p

Postat av: E

hihi när jag läser listan känns d som att ja känner dej rätt bra ändå, för d mesta visste ja redan, d ju bra lr hur? :-)



ska verkligen försöka hinna me att hitta skor i helgen också, så ja kan hänga me dej o springa lite! d ska ju bli sjukt fint väder iaf har ja hört :-)



kramis

2009-04-25 @ 00:23:24
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback