Vad ska man göra när man inte vet vad man vill?



Känner inte för att söka jobb för jag vet inte vad jag vill jobba med och har nog svårt för att övertyga en arbetsgivare att ge just mej ett jobb när jag själv tvivlar på om jag verkligen vill ha det jobbet. Jag har egentligen inget emot att gå hemma men känns som att jag borde komma på nåt att göra till hösten i alla fall, är nog inte hälsosamt att gå hemma för länge. Vill kanske plugga men vet inte vad. Funderar på att söka några kurser eller någon utbildning på Liu men vet inte vad jag vill läsa och vet inte hur jag ska ta reda på det heller och man måste ju söka snart om man ska börja till hösten. Var så skönt när man var yngre och det var förbestämt vad man skulle plugga. Har lite tankar på att läsa tekniskt basår men vet inte om jag får göra det eftersom jag redan har läst till matte D och det leder ju inte till så mycket. Har funderat lite på att gå någon ky-utbildning också men hittar ingen som känns så jätteintressant. Hur fan ska man veta vad man vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback