Bla bla bla

Var sista dagen på nya Lindöskolan (som egentligen heter Bråviksskolan) för mej igår. Tråktråk trivdes så bra där men det har jag ju gjort med alla jobb jag haft den här sommaren så får säkert något nytt roligt jobb till på måndag.

Lite lösgodis + pringles + cola + en film + gå och lägga sej "tidigt" = perfekt fredagskväll för mej. Såg på vi hade iallafall tur med vädret igen, jag tyckte den var bra men jag är ju inte så kräsen heller så om man inte gillar svensk film tycker jag man ska låta bli att kolla på det.


Duktiga jag och Erik sprang ett varv runt strömen i förmiddags och sen gick vi en sväng och hamnade på loppmarknaden vid Himpa. Fy fan vad mycket skit det finns där! Det är nog inte många som får så mycket sålt där men folk har ju något att fördriva tiden med iallafall.

Var på uppropet till skolan i torsdags men fick lite ångest när jag fick reda på att skolan började på en gång så gick därifrån vid bensträckaren och åkte och jobbade istället. Efter att ha jobbat en kvart hade jag bestämt mej för att skita i plugget. Tror inte jag är redo för att plugga nu, det får vänta. Jag är liksom bara 22 jag kan vänta med att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback