The weekendend and today

I lördags kväll blidde det massa öldrickande med Johan på Trappan, ölen kostade bara 20 spänn så det gick ner ett par stycken och efter det drog vi till Wasa och drack ett par öl till. Nicenice =)

Igår var jag lite småseg så låg typ bara och sega i soffan och kollade på dålig tv hemma hos Jani hela dan. Det är lite konstigt att jag kan sova så mycket, det är typ mitt största intresse. Jag älskar att sova, typ det bästa som finns.

Jag har gått med en ganska tung jävla dunk på ryggen en massa timmar idag, har gått med en spraypump och förgiftat jorden så att ogräset förmodligen håller sej borta framöver. Känns lite vid mina cp-kotor som bucklar ut, typ som att det blivit blåmärken vid dom men det har det inte. Beklagade mej lite för pappa förut som skrämde upp mej och fick mej illamåeende när han sa att jag borde gå till en kiropraktor och trycka dom till rätta. Aj liksom. 'Vill tillbaka och lägga sten, det var mycket roligare än att rensa ogräs och imorgon ska jag måla det är inte heller så kul eftersom jag jobbar helt ensam då. Så tråkigt at joba själv men det är ju bättre än att gå hemma iallafall. Fick Torkel i knipa i brevlådan idag så har hunnit med att kolla på den också, den är så kul!! Nae ska nog ta och sova snart, nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback