Ångest

Ångest över livet, vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag vill göra. Jag är bara 22 jag har hela livet framför mej jag behöver inte veta nu blablabla. Jag vill veta nu. Jag vill göra nåt! Leva livet, hur fan gör man det? Tycker inte om blandningen av vardag och helg, antingen vill jag ha helg och fest konstant eller vardag och jobb konstant. Känner mej ensam och vilsen. Vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill veta vem jag är. Vem fan är jag? Ett tomt skal. Det är något som saknas. Känns som att jag går runt bakom en mask och låtsas som att jag inte bryr mej ett skit om saker och ting fast att jag innerst inne kanske gör det. Känns som att jag har en mur inom mej som inte går att komma förbi, vet inte vad den döljer eller hur jag ska komma förbi den.
The_Phantom_of_the_Opera_by_vampyni.jpg phantom of the opera image by zira1991

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback