Jag får liksom ingen ordning på mitt liv


Blev sugen på att spela fia med knuff tidigare ikväll så frågade Jocke om vi kunde spela det och han sa ja utan att jag ens behövde tjata på han men då upptäckte vi att vi inte hade något fia med knuff hemma så då åkte vi och köpte ett.

Vi har haft lite otur med våra bilar idag, först gick min gasvajer av när jag var på väg hem från jobbet och sen när Jocke och jag varit och köpte ett fia med knuff så ville inte Jockes bil start men den gick igång efter typ tio försök.


Hörde en ny låt med Winnerbäck på radion idag och tänkte att jag skulle lyssna på den nu och då upptäckte jag att han hade två nya låtar, hade ingen aning om att han släppt något nytt. Men både youtube och spotify krånglar här så går inget bra med lysnandet. Jonas försöker skicka låtarna på msn men det funkar inte heller. Jävla pissinternet att krångla!!!

Jag kan ha räknat sekunderna som gick
Mellan ljuset, och åskans dån
Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån
Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback