Snälla ge mig mera hårdrock!!!

Oj jag hade glömt hur kul det är att gå på konsert! Skogsröjet var askul! Jag lyckades tappa min hemmanyckel på Lillasyster men det var det fan värt sånt jäkla röj det var. Tappade mitt Tomas Sabo A också. =( Tråkigt som fan att bli av med grejerna men det går ju skaffa nytt. Ylva tappade också sina nycklar men hennes hade de hittat idag så de fick åka dit idag och hämta dom, mina är dock fortfarande spårlöst försvunna. Det var lite tråkigt att det stod att Lillasyster skulle börja 00:30 men de började inte förens Saxon hade spelat klart vid typ 01:10 så missade massa av Saxon i onödan. =/
Det var över ett år sen jag var på konsert innan igår, så länge får det absolut inte dröja till nästa gång. Det är ju så jävla kul!!!!
Nästa helg vill jag ha en lugn helg! Hoppas inget kommer ivägen för det. Är så trött på att gå ut och på alkohol.

Kommentarer
Postat av: Erika ~ Lukas & Nellies mamma

å va kul o gå på konsert! d e ju såå himla kul när man väl kommer dit, ändå så gör man d så sällan...

Postat av: Ankan

jaa d var svinkul!! =) ja eller hur, alldeles för sällan men det får det allt bli ändring på! minst 2-3 st konserter om året borde man ta sej tid att gå på.

2009-09-01 @ 18:20:37
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback