Babbel

Har haft ett par fina dagar  men nu är jag sjuk, snorig och äcklig. Kebab och (dålig) hyrfilm följd av bra tv i lördags med Camilla. Anti christ hyrde vi, asskum var den slösa inte er tid med att se den. ;)
Igår blev det pulkaåkning i backen vid stallet i Hageby med Jessie och Marcus, kuligt värre. Efter det åkte vi och handla lite och så följde jag med dom hem och käka och spela singstar och tp, gick inget vidare på singstar jag blev bara sämre och sämre ju mer igentäppt näsna blev men det var kul ändå.
Ska strax åka och byta en tröja som jag fick i julklapp, den är för tight i ärmarna. Jag har helt enkelt för stora muskler. Får se om en storlek större blir bättre eller om den blir alldeles för stor i övrigt så jag får byta till nåt annat. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback