Nyår 2009

Gott Nytt År allesammans!

När vi gick hem på julafton fick vi med oss en liten nyårspresent hem.


Något litet att skåla med vid tolvslaget. Jag sparar dock min till ett senare tillfälle, jag har snöjour och ska hjälpa till att inventera på Maxi imorgon så blir helnyktert för mej ikväll. Känns faktiskt skönt.


Jag har laddat upp med chips, choklad, jordnötsringar, lösgodis och läsk. Var på stan en sväng tidigare och försökte hitta ett par helt underbara mjukisbrallor i storlek S också men hittade inga. XS, M, L & XL fanns så jävla typiskt! XS satt okej men jag vill ha ett par i S så inga mjukisbrallor fick följa med mej hem idag. Får leta fram ett gammalt par ur garderoben istället och mysa i dom ikväll. Jag ska "fira" in det nya året alldeles själv, svulla och kolla på SATC hade jag tänkt. Har bara en säsong kvar och sen har jag sett hela boxen. Blir nog att avsluta med filmen om jag kommer så långt idag.

Var ju och skulle byta koftan jag fick i julklapp här om dagen, det gick inget vidare S var lika tight i armarna som XS så fick pengarna tillbaka. Köpte dessa tre linnen och en puma bodylotion för dom pengarna istället.


Igår fick jag dessa två i brevlådan. :)


Så nu är min lilla Nemitidningssamling så komplett den kan bli för tillfället. Skulle vara lite coolt att rama in alla och sätta upp på väggen men det får vänta tills jag flyttar hemifrån.


Kram på er och hopppas ni får en bra kväll, det ska jag ha. Nu ska jag vara fyllechaffis till brorsan och hans kompis, får se om dom lyckas klämma in sej i lilla ärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback