Dumma


Min svarta tröja som jag har på mej här är hur varm och skön som helst, tyvärr gick dragkedjan sönder på den men det skulle mamma fixa sa hon. Så istället för att åka till skomakarn med den så sprätta hon bort dragkedjan på ena sidan av tröjan och lät det vara så för att det var tydligen för svårt att fixa det själv. Igår tog vi med oss tröjan till skomakarn som undra varför vi sprättat bort dragkedjan för? Skulle kosta 250 spänn att fixa tröjan nu vilket mamma inte tyckte det var värt så det är väl byebye med min kära tröja :( Jag blev sur! Hatar när folk tar sig vatten över huvudet och säger att dom kan saker som dom inte kan! Så kom jag på fler saker jag är sur på mamma över, jag hade en bok som heter "istället för en blomma" som låg bland mina böcker i min bokhylla i mamma och pappas rum, den boken tog hon för ett par år sen och gav bort till någon i present. Gaaaaaaaaaah det var ju min bok och jag vill gärna ha den, det är en sån bok med massa roliga bilder i som man kan kolla i hur många gånger som helst utan att tröttna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback