Heute

Hade ju tänkte att köpa biljetter till Sonisphere idag men jag ångra mej tycker det är lite väl tidigt att köpa biljetter till nåt som är om åtta månader. Man vet ju inte hur livet ser ut då jag kanske har flyttat utomlands eller Alice Cooper kanske har dött eller va som helst. Tycker det är dåligt att de släpper biljetterna så långt i förväg.

Blev att kliva upp tidigt idag, var barnvakt åt Lukas och Nellie hela förmiddagen. Sjukt vilken skillnad det är från barn till barn, det skiljer bara ett par veckor mellan Nellie och Xander men tycker Nellie känns mycket äldre på nåt sätt men det är väl så tjejer mognar snabbare än killar :P Hähä.

Fika med Erik en sväng i eftermiddags, käka en chokladmuffin och mår nästan lite illa efter den. Usch och blä för sötsaker. Det är en sak som hamnar på saker-jag-aldrig-mer-ska-göra-men-förmodligen-kommer-göra-ändå-listan, äta sötsaker alltså fika med Erik lär hända igen om ingen av oss går och dör.

Kommentarer
Postat av: Erika

tack snälla ankan igen för att du ställde upp!

du kommer bli en jättebra mamma sen när du skaffar egna barn :-)



ja d skiljer jättemkt mellan olika barn, d går aldrig att jämföra fast d gör man ju oftast ändå.. har också hört att tjejer mognar snabbare så d kanske e så.. kul att barnen gillar dej iaf :-)



kramis

Postat av: Ankan

That´s what friends are for ;) Hähä.. Barn är roliga, i lagom mängd :P



Ja det är svårt att låta bli liksom men sen tänkte jag på att jag e oftast barnvakt till Xander och Cassandra på kvällen o då ska ju dom sova så då e d välling o napp som gäller för Xander o tror att d gör mkt att han känns yngre. :P



Kram

2009-12-16 @ 19:06:10
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback