Jul

Blev en nice julafton, gröt, skinkmacka och lite julklappar här hemma innan mamma åkte och jobba. Resten av familjen begav sej till moster och morbror och träffade släkten och åt massor av god mat. :)

Vår lilla gran som jag och mamma klädde här om dan, lite glest med dekoration tycker jag. Det får det bli ändring på till nästa år.

Följde med pappa och Jocke till MediaMarkt i förmiddags för att Jocke skulle köpa en tv och jag skulle inte köpa nånting men det blev en dammsugare och två filmer, Baksmällan och Brüno har hört att dom ska va bra så får hoppas att det stämmer. Känns lite onödigt att köpa en dammsugare nu för har ju ingen större användning av den men den kostade bara 99 kr och jag ska väl flytta hemifrån nån gång och Tessa kanske inte vill låna ut sin igen.

Hoppas jag slipper jobba idag, vill inte gå ut mer i slasket. Varför kunde inte kylan hålla i sej för? Dumma dej!! Känner mej lite förkrasslig hoppas det inte tar sej vill inte bli förkyld igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback