Juldagen

Juldagen = partydag, nyårsafton = partydag jag har bestämt sen länge att jag ska vara hemma båda dagarna, orka stå i kö i timmar och frysa, betala dyrt inträde och trängas i en illaluktande lokal. Nu tvekar jag, jag kanske ska gå ut ändå? Jag kommer tveka på nyårsafton också kanske inte över utgång men fest iallafall. Jävla slaskväder nu oxå, hata!! Vet inte om det blir nåt snöjobb ikväll och/eller imorgon kanske inte så bra att bli fuller ikväll om det skulle bli jobb. Har för mej att man inte får köra bil i Sverige när man har alkohol i kroppen, om jag hade bott i ett annat land hade det nog inte vart lika noga med det där, då hade det säkert vart lugnt att köra bil efter ett par öl. Tröstäter chips och hoppas dom får mej att komma fram till ett vettigt beslut. Hatar att jag ska vara så klyven.

Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack så mycket!:) jo men de är ju de!:)



//FRida (
www.shooooo.blogg.se )

2009-12-25 @ 17:22:03
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback