Julklappar?

Ah den här hösten har gått så himla fort, fattar inte att det snart är julafton. Jag har inte köpt några julklappar än och vet inte när jag ska hinna med det eller till vilka jag ska köpa. Vill du ha en julklapp av mej? Om svaret är ja så vill jag självklart ha en av dej också! ;) Jag skulle vilja spela julklappsspelet men vet i fan vilka jag skulle kunna spela det med!? Det verkar så kul.



Var på landet i
helgen, hur härligt som helst med all snö. Var ute och åkte spark och grilla korv och myste. På söndagen var vi på julbord på ett litet mysigt ställe som i stort sett endast serverade närproducerad mat som dom eller grannen (i norrländska mått räknade) hade gjort själva av sina egna djur. Det var trevligt men lite klent med mat. Hade inte haft något emot att stanna ett par dagar till på landet men blev att åka hem och jobba och slita istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback