Lördag

Min bror fyller år idag så jag och pappa sjöng (så gott vi kunde vi glömde av texten så blev inte så mkt sjungande, Jocke sa att han skulle ge oss sånglektioner i julklapp undra va han mena med det :P ) och gav han frukost (fika) på sängen. Hahah vet inte om det var så uppskattat. Han fick ett shootbingo av mej men lite av färgen på shootglasen var borta och så fick han en vinkyl av mamma och pappa och på den saknades det en fot så fick stressa iväg och byta glasen och hämta en fot innan främandet kom. Jag fick hjärtat i halsgropen och höll på att få panik när jag skulle byta glasen, såg en blond person med grön jacka bakifrån och trodde för ett ögonblick att det var en person som jag aldrig mer vill träffa men det var inte den personen som tur var. :)

Jag vill ha massa massa massa pengar att köpa julklappar för jag vet redan vad jag skulle köpa. Jocke skulle få en fyrhjuling, mamma skulle få en spaweekend med massa behandlingar, god mat och kanske nån musikalföreställning och pappa skulle få en ny dator. Tessa och Tobbe vet jag inte riktigt, Tessa kanske skulle få samma som mamma och Tobbe kanske en biljett till nån match med Manchester eller nåt.

Movienight ikväll om det inte blir massa snö så att jag åker på att jobba men kolla på olika vädersidor och det verkar som att det inte ska bli mer snö nu under kvällen och natten iaf så tror allt att jag får se alla filmer. :)

Kommentarer
Postat av: Tessanssan

Antar att jag inte får en spa-weekend i år med andra ord? ;)

Postat av: Ankan

förmodligen antar du rätt ;)

2009-12-13 @ 20:26:59
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback