Segolina

Åhh det är så jobbigt när kroppen och huvudet vill olika saker och man jämt lyckas välja att lyssna på den man inte borde lyssna på. Kroppen och huvudet borde samarbeta bättre. Igår t.ex. var jag skitseg och trött men vill ändå gå ut så då gjorde jag det men det blev ju inte speciellt roligt eftersom kroppen var så dum och seg. Kände mej som en gammal, ful, sliten, tråkig, äcklig kärring. Det är typ värdelöst att gå in på fribiljett också för det är bara gymnasiefolk som går ut så tidigt så en annan känner sej för gammal för stället. Jag gick hem strax efter ett och då kom folk i min ålder.

En lista på saker jag aldrig mer ska göra men förmodligen kommer göra ändå:
* Gå ut när jag egentligen är för trött för det
* Äta popcorn
* Betala taxin med kortet
* Gå på efterfest när jag egentligen är trött och borde gå hem och sova istället
* Skicka dumma fyllemess
* Måla naglarna med flera lager lack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback