Snok

Asså jag blir lika förvånad varje gång jag snokar runt på olika bloggar och klickar mej vidare till andra och hamnar på nåns blogg som jag gått i samma klass eller skola som och så visar det sej att typ alla har skaffat barn. Va fan har ni inget bättre för er? Vad är själva grejen med att skaffa barn så tidigt? Det första man gör när man skaffar pojkvän/flickvän verkar för vissa vara att skaffa barn, det förhållandet håller säkert och är skitbra. Finns så mycket att göra som försvåras av att ha barn också. Men det kanske är vissas mission i livet att skaffa barn så tidigt som möjligt. Jobb och det är ju överskattat. Jag börjar känna mej lite efter, jag har inte ens flyttat hemifrån, eller jo det har jag ju men flytta hem igen. Oj jag låter kanske lite bitter. Men ja folk får ju göra som dom vill.

Kommentarer
Postat av: M I N N A

VAD TYCKS OM MIN NYA DESIGN? =D tipsa :)

Postat av: nennypenny

håller med. typ alla håller på o gör ungar. jag vill fan hinna leva lite innan :O krams

2009-12-26 @ 19:49:50
Postat av: Erika

d e verkligen så, folk skaffar barn allt yngre o J sa också att d va så att typ alla som han gått i samma klass me o umgåtts me har skaffat barn.

men d kanske e en naturlig utveckling av förhållandet om man varit tillsammans några år, flyttat ihop o har bra ekonomi, ja då e ju nästa steg barn för många.

annars tror jag att d har o göra me den biologiska klockan, vissa tjejer/kvinnor känner helt enkelt barnlängtan tidigare än andra...



kramis

2009-12-29 @ 13:43:58
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/
Postat av: Ankan

ja självklart så e d så men tycker inte d e en naturlig utveckling att skaffa barn när man bara känt varandra i nån månad och knappt bott ihop. har stött på ett par stycken som var singlar för ett par år sen o nu har unge på ett år, dom måste ju ha blivit på smällen typ på en gång. o dessutom e dom arbetslösa, känns inte som världens bästa plan att skaffa unge me nån som man bara känt ett kort tag o när man dessutom saknar inkomst.

kram

2009-12-29 @ 21:21:46
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback