Blablabla

Blev kvar hemma i helgen och ångrade mej inte att jag inte följde med till landet. I fredags mådde jag piss så hände typ inget roligt alls. Mådde lite bättre i lördas så jag pallra mej till Micke och Jessi på kvällen och sen en sväng till Wasa. 

Igår kväll blev det Disneyfilmkväll med Angelika och Fia, hann dock bara se två filmer. Blir ganska lagom med två filmmer/filmkväll. Vi såg Tingeling och Lillasjöjungfrun.

Ah det är så irriterande, de lägger om golvet i köket och hallen så man kan typ inte röra sej på övervåningen. Jag är jättehungrig och kommer inte åt kylskåpet, lagom kul.

Imorgon ska jag börja på någon jävla ungdomsresurs, känns inte alls för lockande. Hoppas det blir roligare än vad det verkar.

Kommentarer
Postat av: Erika

haha fick nog lite träningsvärk efter prommisen, snacka om otränad ja e!!!



skorna hitta ja på euro sko du vet där uppe i linden? 150spänn bara :-)



ha så kul på din kurs imorrn :-)))



kramis

Postat av: Candra.

Det är det inte =p

2009-02-17 @ 12:10:30
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback