JAG SKA VARA SNÄLL MOT MIG SJÄLV


Var på en föreläsning om personlig marknadsföring i torsdags och fredags förmiddag. Vet inte om jag tyckte det var så mycket av den varan, det var mycket värderings- och komunikationsövningar men jag vet inte det kanske har med personlig marknadsföring att göra? Men i alla fall, när vi slutade i fredags blev jag sist kvar i salen med föreläsaren och då kom hon fram och pratade med mej och ville att jag skulle skriva en lista på bra saker om mej själv. Självklart kunde jag inte göra det så hon sa saker om mej som hon lagt märke till så skrev jag ner dom. Hon sa flera gånger att jag ska vara snäll mot mej själv. Tror jag måste träna på det, var väl därför hon tyckte jag skulle skriva ner bra saker om mej själv. Har fått den här uppgiften vid andra tillfällen också och den är jämt lika svår. Finns det inget lättare sättt att få bra självförtroende och mod att våga tro på sej själv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm. Alltså, jag tycker bra om dig och så, och jag är inte ute efter att ta ner ditt själförtroende, men ödmjuk? Annars stämde det nog ganska bra allting. :)

2009-02-22 @ 19:18:14
Postat av: Anonym

Det var inte meningen att det förra skulle vara anonymt heller, det blev nåt fel.

2009-02-22 @ 19:19:11
Postat av: Jonas

Men vad i helvete. Jonas skrev (båda) :)

2009-02-22 @ 19:20:08
Postat av: Ankan

Jag vet knappt vad det betyder det var föreläsaren som sa det. Typ att jag lyssna på de andra och sa saker på ett fint sätt och att jag respekterade de andras åsikter även fast jag inte höll me blablabla minns inte riktigt va hon sa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback