Ungdomsresurs

Aaah va irriterad jag blir på folk!!! Det var nån som ljustuta på mej två gånger fast att jag inte gjorde nåt fel, dom framför mej däremot hade lite problem med att veta vart gasen sitter.

Började på ungdomsresursen igår, igår gick en igenom hur man skriver cv och personligt brev och sen skulle vi skriva ett eget cv men jag hade ju redan ett så var ganska segt men skönt att inte behöva göra ett nytt, skulle egentligen skriva personliga brev också men jag vet inte riktigt vad jag vill söka för jobb så då är det ju lite svårt.
Idag fick vi vara rekryterare för en dag, det var ganska intressant och nästan till och med lite roligt. Känns dock som att det kommer bli ganska segt att gå där i tre veckor men jag får väl stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback