Jag vet att gräset inte är grönare på andra sidan men ändå vill jag dit

Så typiskt mej att längta bort eller tillbaka till nåt som jag tidigare längtat bort från. Jag borde veta vid det här laget att man inte kan fly ifrån sej själv, för det är nog därför jag längtar bort för att jag är så trött på mej själv och på andra också för den delen.
Var ute och gick nyss och rensade huvet på tankar. Det var välbehövligt! Tror inte jag blev så mycket klokare men det var skönt ändå.
Jag vill vet vad jag vill med allt och vara riktigt jävla säker på att det är det jag verkligen vill. Känns som att allt skulle bli så mycket lättare då. Just nu vet jag inte vad jag vill med nåt förutom att jag vill veta vad jag vill då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback