Onsdag

Vi var en sväng hos min kusin förut. Han har flyttat från sin husvagn och skaffat lägenhet. Fatta att det finns folk som bor i husvagn frivilligt!!! Jag skulle inte ens komma på tanken att göra det på sommaren. Han bjöd på nybakad pepparkakscheesecake, riktigt smaskigt faktiskt.

Ah jag skulle vilja fixa naglarna, de är så långa nu så det skulle bli så fint om man fixade till dom. Har tyvärr inte pengar till det nu. =/

Köpte ju Om jag kunde drömma och När jag hör din röst för presentkorten jag fick i födelsedagspresent, jag var lite rädd innan att jag skulle bli besviken eftersom man hört att de ska vara SÅ BRA men än så länge har jag inte blivit besviken. Kanske till och med blir så att jag köper de andra böckerna i twilight-serien också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback