Jag är fan smart

Jag och Hanna pratade om iq och eq förut när vi var ute och gick och hon trodde inte att jag hade så högt eq. Jag visste inte riktigt vad som menades med eq så jag kollade google och hittade den här eq-trappan och jag tror nog fan Hanna hade ganska rätt (för en gångs skull..)

Bilden syns inte så bra men om nån har lika mycket till liv som jag och vill kolla upp det så finns bilden
här.

Fick för mej att göra ett iq-test oxå och jag är fan smart jämfört med många andra. Fick bättre resultat än 94% av populationen. Jag har tydligen ett iq på snitt 124 (=högt) och normalt ligger på 90

Kommentarer
Postat av: Erika

jag har alltid tyckt att du smart ankan ;-)



mm visst e mukisen fin, d va därför jag snodde den från sannans garderob :-) har inte sett såna här i stan...



förresten, dom där gratis gym grejerna man fick i glamour, dom gäller på massa ställen i stan te sats, world class, nautilus, hälsostudion o fler ställen. Till typ sista feb tror jag...

Postat av: Sofia

Tack för tipset om iqtestet, jag tyckte jag var smart med 112, men du är banne mig stråt vassare! ;-)

2009-01-15 @ 19:33:43
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback