Helgen

Blev ingen nykter helg och ingen skridskoåkning. Mina skridskor står tydligen längst in i boden bakom mina möbler så det är ingen som vill gräva fram dom därifrån. I fredags blev det öl med Hanna & Fredric på Gripen och sen Wasa och pizza. Sen var pappa snäll och kom och hämtade oss så att vi slapp att gå hem i regnet.
Igår blev det fest hos Jeppe, jag var skitseg men piggnade till lite ju mer klockan blev var dock aldrig i toppform. Blev en sväng till Saga Lejon, en båt som står nere i hamnen som de har nattklubb på. Kostade 80 spänn att gå in men jag slapp inträdet =) Var faktiskt riktigt kul där, kul att gå nån annanstans än Wasa för en gångs skull liksom. Jocke kom och hämtade mej när de stängde och så åkte vi förbi Leons så att jag fick lite mat i magen. Så jävla skönt att slippa gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback