Ris till Tre

Jag har fått en del gjort idag även fast jag typ inte sovit ett skit i natt. Jag har ringt hfab om att de kan lämna ut nyklarna tidigare till hon som ska bo i lägenheten efter mej, vart på försäkringskassan och sagt upp bostadsbidraget, vart på soc där de gav mej en telefontid så får se hur det blir med försörjninsstöd, vart hos optikern och fixat till glasögonen så nu sitter de förhoppningsvis lite bättre, vart inne på tre och frågat om bredbandet men man måste tydligen ringa kundtjänst om det men när jag ändå var där så lämnade jag in telefon så att den ska bli fixad. Känner mej lite lurad av tre, jag har ju drulleförsäkring på telefon men det är tydligen 500 spänni självrisk på den vilket de inte sa till mej när jag tecknade den lite dålig stil av dom tycker jag allt så de blir ris till dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback