Sömndagboken

Idag eller i natt ska jag börja med sömndagboken för att förhoppningsvis få ordning på min sömn. Första natten ska man bara spendera 5 timmar i sängen så jag ska inte gå och lägga mej förens om 2½ timme för vill ju inte gå upp allt för tidigt imorgon bitti.

Försökte gå upp tidigt imorse men det gick inte så bra, gick upp vid tio och skulle duscha men frös så mycket så badade istället och fick verkligen anstränga mej för att inte somna i badkaret. När jag badat klart och gick upp frös jag igen så då skulle jag bara värma mej under täcket en liten stund men somnade och kom inte upp ur sängen förens vid 2-3 nån gång.

Imorgon ska jag fan i mej palla mej upp kl 9 och inte gå och lägga mej förens på kvällen hur trött jag än är. Ska nog åka till arbetsförmdelningen också och visa upp lite papper, man måste göra det mellan 9-12 så blir skitbra att göra det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback