*Gäsp*

Ah jag är så jäkla trött. Började ju med sömndagboken igår och skulle ju bara få vara i sängen i 5 timmar då så gick inte och la mej förens kl 04:00 imorse. Det var tänkt att jag skulle gå upp vid 9:00 men starx innan det vaknade jag av att jag hade näsblod så då försvann ju en halvtimmes sömn av den anledningen så då tyckte jag att jag kunde vara kvar i sängen en timma extra. Räknade ut min sömneffiktivitet (sovtid/sängtid) och den låg på 0,58 och den bör ligga på 0,80-0,85 så i natt ska jag minska min sängtid med 20 minuter.

Var nere en sväng på arbetsförmedlingen i förmiddags och visade lite papper och sen blev det en sväng på stan men det blev inget shoppande. Var lite duktig och gick hela vägen hem från stan fast att jag hade månadskort på spårisen.

Fick brev från hfab och jag ska tydligen betala 1000 spänn för att jag gjort hål i väggarna i lägenheten. Lagom kul, jag som har så gott om pengar liksom. Det sjuka är att det var hål i väggarna när jag flyttade in och dom har räknat med dom hålen nu. Sen påpekade de massa fel som var där när jag flyttade in som det står att jag ska åtgärda. Vadå stört?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback