Första nyårsafton...

Första nyårsafton på hur många år som helst som jag var nykter igår och det var riktigt skönt! Kollade på film och svullade massa med Hannis. Vi kollade på Juno, så jävla bra! Se den!

Juldagen var också riktig kul, jag var dock inte lika nykter som jag var igår då. Vi var massa folk hemma hos Jeppe och vi hamnade inte på krogen, riktigt gött att vara på hemmafest hela kvällen/natten utan att gå ut. Jag startade tydligen vattenkrig, Hähä..Jag är ganska säker på att jag vann det oxå =)

Annars har det inte hänt så mkt den senaste tiden, har fikat ett par gånger och käkat pizza med lite schysst folk. Jo just det, jag köpte sing star så jag och Hanna har kört det lite, fy fan vad bra vi är på det! Nästan så att vi borde satsa på en sångkariär på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback