Hurra!!

Idag ringde sockärringen till mej efter att jag vart nere och påmint dom om att de skulle ha ringt mej igår. Ska börja på nån ungdomsresurs på måndag så att jag har nåt att göra om dagarna, tror det kan vara bra för min sömn.

Idag firade vi mej och pappa, han fyller 53 idag och jag 22 på måndag. Tänk när jag fyller 53 värst evigheten till dess men usch och fy undra hur jag lever då och vad jag sysslar med om dagarna och hur jag ser ut? Vet inte ens om jag vill veta.

Jag fick lite presnter:


Lite godis


Ett halsband som Cassandra gjort


Presentkort på Akademibokhandeln

Och pengar.

Kommentarer
Postat av: Tessanssan

Va, har du redan blivit firad...hmm jag har inte köpt något alls ännu, funkar lotter som till pappa? ;) :)



Vad var det för något soc fixat till dig??



KRAM

Postat av: Ankan

Ja av nåra i alla fall. Får väl se om the family firar mej nåt på måndag.

Ni ska inte komma hit och äta tårta då? ;) Jag har en tårta att hämta ut gratis eftersom jag är nyinflyttad här. =) Har du oxå fått massa erbjudande hemskickade för att du är nyinflyttad?



Jag vet inte, de ska väl hjälpa mej att söka jobb eller nåt. Ska på informationsmöte på måndag.



Krams!

2009-01-29 @ 19:51:40
URL: http://mordvapen.blogg.se/
Postat av: Tessanssan

Haha vi var ju hemma förra helgen, på lite spontan visit..men vi hann aldrig komma förbi. Fick inte så många gratis erbjudande, mest rabaterade saker. Men gratis kanelbullar (frysta) och ett paket kaffe från ica, inte dåligt inte dåligt. Men tårta är bättre =)



Jaha spännande. Du kan ju berätta sen vad ni snackade om.



Kram

2009-01-30 @ 19:00:54
URL: http://tessan.delden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback