Verktabletter & öl i mataffären

Jag har vart duktig idag och städat nästa hela övervåningen. Det händer inte allt för ofta att det är nån som städar här hemma så det var ganska välbehövligt.

Kom att tänka på en sak förut, varför kan man inte köpa verktabletter och alkohol i mataffären i Sverige för? Man kan ju det i andra länder, i alla fall alkohol, så varför ska man inte kunna det i Sverige för? Jag tycker att det är jättebra att systemet och apoteket finns där det finns ett ganska stort sortiment och kunnig personal men skulle det ta så stor skada om det skulle finnas ett litet utbud av öl, vin och verktabletter i mataffären? Om man nån gång får skitont i skallen så är det ju så klart när verktabletterna är slut hemma och apoteket är stängt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag vet. Det suger ^^

Postat av: Erika

d tycker jag också att man ska kunna köpa... så larvigt.



haha jo jag har också övervägt att tatuera över ärret på magen men grejen e den att d finns så mkt "lös hud" skitäckligt ja vet o då blir ju typ tattoon skrynklig ju... e d verkligen snyggt? känns inte som d... ;-p

2009-01-18 @ 13:56:32
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback