Cancer i halsen

Jag har såna jävla sömnproblem, har tagit flera timmar för mej att somna de senaste veckorna spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mej tar ändå minst två timmar innan jag somnar och oftast mer än så, vissa nätter har jag inte sovit över huve taget för att jag inte kunnat somna..
Halsen blev cp här om dan igen och det gör ju inte det hela bättre direkt. Fattar inte varför just min hals jämt ska va cp för. Kanske har cancer i halsen, om jag har det borde jag få ut försäkringspengar och bli sjukskriven, nästan så att jag önskar att det är så så att jag slipper söka jobb. Var i alla fall och skrev in mej på arbetsförmedlingen idag i fall så inte är fallet, Fy fan va segt det går där, fick sitta i kö i typ 50 min innan de kunde skriva in mej. Kommer inte få några pengar heller eller kan söka försörjningsstöd på soc men tror inte jag kommer att beviljas det så får nog söka upp en läkare och se om jag kan få pengar för cancern..


Kommentarer
Postat av: Carruuw

suck, palla hoppas på att man har cancer i halsen när det faktiskt finns folk som lider av det just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback