Det var ett tag sen sist...

Jag tror jag har tröttnat på att blogga, jag har viktigare saker för mej typ att sova och glida runt och göra ingenting men jag skriver väl lite ändå bara för att...

Var på arbetsförmedlingen och skulle skriva in mej igår men jag blev aldrig inskriven. Gubben i informationen gav mej en kö-lapp och påpekade att det inte var så lång kö, det var ju bara tio pers innan mej. En halvtimme senare hade det inte hänt ett skit så jag gick därifrån. Jag har fan inte lust att sitta där och ruttna hela dan. Tror inte de är så duktiga på att hjälpa folk till att få jobb där heller. Om jag inte får några pengar för att vara inskriven tänker jag inte skriva in mej! Jag har ingen lust att söka jobb, jag vill bara glida runt och göra vad jag känner för ett tag och vänta på att världens perfekta jobb hoppar på mej. Fast jag antar att det aldrig kommer att hända och att söka aldrig kommer att bli kul..

Torsdags var en störd dag, kan inte skriva varför här för att det är nog vissa personer som kanske läser det här som mår bäst av att inte veta (eller jag mår bäst av att vissa personer inte vet) men jag hade kul i alla fall..

Var på bio med Erika idag, vi såg Yes Man! Fy fan va bra den var! Asrolig var den man skrattade sej typ igenom hela filmen. Se den för i helvete!!!
Ska bli kul sen när Erika flyttar in till stan så att vi kan ses lite oftare. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback