Onsdag

Har lagt gräs vid Lindöskolan i två dagar nu, blir så trött i kroppen av att göra det så igår när jag gått och lagt mej och skulle sova tänkte jag ah gu va skönt det skulle va och lägga sej ner..meh ditt jävla pucko du ligger ju redan ner!! Hähä.. 
Jobbar bara med massa gamla gubbar hade ju vart bättre om det vart lite yngre snyggingar. Stör mej på en av gubbarna, han ska hjälpa mej med massa bara för att jag är tjej... Jävla gubbjävel!!! Och sen sa jag att jag var en av de bästa där, jaha va fan ska du "hjälpa" mej hela tiden för då?

Va och fika med Alex en stund ikväll. Trevligt trevligt!! =) Är oftast för trött för att göra nåt efter jobbet men man kan ju inte bara jobba och sova. Nae men nu är det i alla fall läggdags för mej så att jag orkar upp imorgon bitti, känns som klockan börjar bli lite för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback