Jobb eller skola?

Är osäker på om jag verkligen ska börja plugga i höst. Vill hellre jobba men vet inte om det kommer finnas så mycket jobb i höst och vinter så att jag kan hålla mej sysselsatt och jag vill ju inte bara gå hemma och ruttna... *-)

Här är jag och jobbar just nu, ska lägga sten här och när det är klart blir det att lägga gräs igen. Det här är den dåliga sidan av nya Lindöskolan (inte för att jag vet om de andra sidorna är så mycket bättre). Förarbetet när vi ska göra grejer på den här sidan har vart värdelöst! När vi la gräs var det mjukt buckligt och geggigt och nu när vi skulle börja lägga sten såg det ut så här... Kanske inte syns så bra men det är inte specielt rakt underlag. Det är så dåligt organiserat på bygget, jag trodde företag var ute efter att ha så lite kostnader som möjligt och vara effektiva men inte då.. Just nu är det för mycket folk som jobbar på samma ställe vilket gör att det känns som att det är överflöd på folk och jag blir lite småsur för att folk är i vägen och för att man inte kan jobba effektivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback