Ett framdäck fattigare

Någon har snott framdäcket på min cykel, tack för det! Hade vart bättre om de snott cykeln också. Totalt värdelöst att ha en cykel med bara ett däck.


I fredags var vi en sväng på Highlander och käkade och drack öl och sen blev det Palace. Palace har verkligen blivit tråkigt!! Ska inte sätta min fot där på ett bra jävla tag. Kvällen som helhet var kul i alla fall.

Igår tog jag, Jocke och Micke Ärtan till Mantorp för att gå på nån bilfestival grej som vi fått biljetter till, det var sagt att det skulle vara vip-biljetter och att vi skulle få käk men det låg inga vip-biljetter i kuvertet som var undanlagt till oss. För att komma in till läktarna för att se tävlingarna var man tvungen att ha en extrabiljett också vilket vi inte hade, lite surt men det var kul att gå runt och kolla i marknadsstånden och på bilar som folk ställt ut också fast hade ju inte skadat att fått sett nåt race..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor man i klocket så gör man :P

2009-07-27 @ 23:19:54
Postat av: Ankan

Ja för det händer ju bara i Klocket...

Postat av: Erika ~ Lukas & Nellies mamma

hahahaaa, alltså jag blir jämt så förvånad över att folk har sååå mkt åsikter om att man bor i klocket. Innan jag flyttade hit visste jag inte att d fanns så mkt folk me så mkt fördomar.

Tycker d e helt perfekt o bo här, förutom att hyran e i dyraste laget men men...



krams

2009-07-28 @ 22:52:59
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/
Postat av: Erika ~ Lukas & Nellies mamma

d gick inte o kommentera på ditt förra inlägg, därför skriver jag här ist... ifall du undrade ;-)



jag tycker du ska jobba så länge du kan, d e så mkt mer givande o jobba än plugga o jag själv skulle hellre vilja jobba än plugga... skolan finns alltid kvar o d kan man ta upp när som helst, me jobb vet man inte hur länge d finns så d gäller o ta chansen :-) kul o tjäna lite pengar me, kanske du har råd o resa elller nåt kul då :-)



kram

2009-07-31 @ 14:27:05
URL: http://lukasonelliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback