Dåligt minne

Jag har fått dåligt minne. Igår innan jag somna kom jag på att jag hade ett möte på Adecco i fredags vilket jag självklart missade eftersom jag trodde att det var först nästa vecka det var. Det var andra gången på kort tid jag missar ett möte på Adecco av den anledningen. Inte så bra kanske. Jag blir fan konstig i huvudet av att bara gå hemma. 

Blev en lugn kväll igår, ganska skönt faktiskt. Var hos Erika och kollade på Twilight och käkade B&J och jordgubbar =) När jag gick till och hem från Erika såg jag en körskolebil som stod parkerad som hade glömt att stänga av lyset mohahaha det tyckte jag var lite roligt. Får man inte lära sej det på körskolan nu för tiden eller?

Jocke tog studenten i torsdags och jag ville också va student då och åka runt på ett lastbilsflak och skrika och vara glad. Det kommer ju liksom aldrig hända igen, det händer ju bara en gång och det är när man tar studenten. Men jag var på ganska bra humör ändå, jag var nog gladare än de flesta studenter. De fick inte dricka innan utspringet för att de har vart sån fylla de senaste åren på studenten så alla anställda på skolan fick (var tvungna?) att ta drickan ifrån studenterna om de såg nån som drack. Det åkte runt massa snutar och spanade också. Tycker nästan lite synd om studenterna, jag skulle vart skitsur om jag inte hade fått haft champangefrukost på min student, champangefrukosten innan utspringet var ju typ det roligaste på hela studenten tillsammans med lastbilsflaket.

Kommentarer
Postat av: E

tycker också att d där lät lite väl hårt... när jag tog studenten flödade champagnen ute på skolgården :-) inga blåa ljus så långt ögat nådde... ;-)



haha, d va bättre förr :-)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback