Måndag 29 juni 2009

Det är nåt med måndagar för idag har jag vart duktig och vart ute och motionerat lite igen. Var ute och gick 1½ timme och sen åkte jag till Alex och låg i hennes trädgård och solade. Vi var ute och gick en sväng med hennes hund också så har nog promenixat åtminstone två timmar idag.

Håller på och letar efter en bil men hittar ingen. Ringde på en tidigare ikväll men den hade blivit såld en timme innan jag ringde. Så jävla typiskt! Får fortsätta leta imorgon.

Fan går och oroar mej över att jag inte kommer komma in på universitetet i höst. Kollade på lite statistik på vhs och förra året behövde man 0,4 på högskoleprovet för att komma in på det jag vill gå och jag har 0,8 och så mycket ändras det väl inte på ett år? Iof kanske det är många fler som söker nu eftersom det är lågkonjunktur men tror och hoppas att det inte är så stor skillnad. Fan skulle ha skrivit högskoleprovet i våras så att jag kunde höjt mej lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback